FAQ: Často kladené otázky

Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 731 777 800 nebo e-mailu info@penzion-janka.cz

Mohu platit na penzionu kartou?

Ne. Na recepci lze platit pouze v hotovosti.

Po předchozí domluvě je také možné zaslat platbu předem na účet.

Můžu mít s sebou domácího mazlíčka?

Ne. Vzhledem ke spokojenosti ostatních hostů domácí mazlíčky neubytováváme.

Jsou na pokoji pro dva oddělené postele?

Na klasických pokojích máme manželské postele. Na požádání se však dají oddělit.

Na wellness pokojích máme pouze manželské postele.

Mohu si objednat ubytování na dvě hodiny i po 19 hodině?

Takové ubytování je možné, ale za vyšší ceny.

Mohu si snídani objednat až ráno?

Ne. K snídani chceme hostům vždy nabídnout čerstvé pečivo. Proto musíme o snídani vědět předem, abychom stihli ráno skočit do pekárny. 🙂

Připravujete na penzionu také obědy a večeře?

Ne. Hostům připravujeme pouze snídaně. Máte-li ale zájem o oběd nebo večeři, můžete navštívit některou z vyhlášených restaurací v našem okolí. Velice oblíbené jsou Steakhouse K1 nebo U Badinů. Oba podniky se nachází pár minut chůzí od penzionu.

Penzion Janka Brno v Brně hodnocení